I WANT TO GET A TAN!!!

Hellu. Vaknade för typ 45 min sen och jag har sovit skit skönt alltså.. sover alltid så oroligt  :) 

När jag vaknade upp så var det tydligen ca 30grader sa morsan.. hade så gärna vekat sola men solar inte själv liksom.. syrran var inte hemma och Athra var i Stockholm så då skippade jag tyvärr det. Nu sitter jag och kollar på serien Angel på 6.an. Älskar den serien och det jag inte kan förstå är att rollen Spike är på riktigt närmare 50 år gammal men ändå så het och med världens kropp.. helt sjukt liksom!   (^^)

Så idag vet jag inte alls vad som händer.. blir väll att göra något med Carro så länge hon inte somnar haaha ( ni måste ju tycka att hon är helt sjuk haaha, gör inget för ibland så gör jag det också LOL )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0