HUUUR KAN JAG VARA TRÖTT ?!!?

17

HeluHellu
. Har inte haft no chans att sitta vid datorn idah, därför har jag inte skrivit något idag.

Men ah, somnade igår vid halv 00.30 vilket ändå var ganska ok men jag vaknade klockan 13.00 sen och det ju inte riktigt vad jag ville heehe, ville ju vakna tidigare. Men shit, alltså när ni sover - sover ni i sträck eller vaknar ni flera gånger under natten ? För jag vaknar alltid typ minst 3ggr varje natt och liksom rullar runt eller går upp och drickeer eller så men inatt så sov jag djupt i hela 12 timmar liksom hahah, så jäkla skönt!

Men nu under dagen så har jag vart så grymt trött.. huuur ? sov ju fan i 12 timmar sträck liksom haaha, det måste vara någe fel på mig heehe. Slummrade lite i soffan hos farmor och farfar ( fast ok, det gör jag ju alltid hos dem ) men sen när jag kom hem så la jag mig i sängen ( eftersom syrran satt vid datorn ) och somnade lite då också, lol.

Kanske ska ta och gå till någe sömn-terapeut  ;p  ( Ps. Kom på nu att jag hade helt glömt bort att skriva ner hur många dagar det är kvar till Ungern haaha )

Idag vet jag inte om jag orkar göra så värst mycket. Kommer nog dra ut med antingen Carro eller Athra ( kanske båda ) men det blir lite senare och förhoppningsvis så drar morsan förbi underbara Fantastico ( en affär med skit billigt godis och godiset är aldelles färskt ) och köper en påse med godis till mig  (^^) Är så jävla sugen på det heehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0