HECTIC DAYS! PLANER, PLANER, PLANER!! ;D LOVE IT!!!!!



Tjoohoo
.


Syrrorna kom just hem från Västervik  ( ? )  och ah, de har vart så underbart sköntatt dem har vart borta men ändå skönt att dem är hemma nu igen * smile *

Nu känns det f.ö som om att allting händer.. har funderat på vännerna, vill säga hej då innan jag åker liksom men känns som om att jag inte kommer hinna med något alls!  Imorgon så hade jag gärnat åkt ut till min älskade syssling emmi och hälsat på och haft det trevlig men kom på att jag och syrran hade planerat att dra till min brur och hälsa på honom imorgon och som om inte att det var allt så frågade kussen just om jag ville dra ner på stan och fika och såklart vill jag fika, liksom niklas vill alltid fika haaha..

Tror dock att det blir att jag drar ut till brur min och hälsar på, förhoppnings vis så säger min kusse straxt att hon vill mötas typ 11.00 på morgonen och fika eller så för då kan jag hinna att fika och dra till brur min  :) 

Annars da, sms.ade just Athra eftersom jag vill låna hennes pincett haaha. Måste noppa mina ögonbryn idag och testade hennes för ett tag sen och den var skit bra så ah,kompisar måste ju hjälpa varandra heehe * lol *
Har också planerat att färga håret idag ( snälla, låt inte min mamma bli trött så att hon inte orkar ) så det blir färgning för hår, ögonbryn och noppning.. min kväll är alltså packad  ;)  * pust *

.. och imorgon har jag även planerat in att packa eftersom jag inte packat något alls, fast jag har ju gjort en lista iaf * kolla med stolta ögon * heehe.                    .. Hectic day, hectic day..

Nu måste jag komma på vad som är bäst, ögonbryn eller hår först ? puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0