GOD DAY! EARLY MORNIN'

God dag.. tänkte inte ens på det men jag gick faktiskt upp i någorlunda god tid idag eftersom jag har redan hunnit och duschat så  :) 

Jag gick även och la mig efter 3 så good for me! Heehe.. Idag ska iaf jag, morsan och mina syskon till Hölö ( ut på landet ) för att träffa min bror, hans tjej och deras ungar, speciellt den nyfödde Måns, woohoo ( fortfarande fult namn )

Igår när jag kom hem tänkte jag sätta mig vid datorn för att skriva lite men kunde inte eftersom morsan "insisterade" att jag skulle gå och lägga mig * suck * men seriöst så hade hon nog rätt för jag hade nog vart grymt trött om jag hade suttit uppe en timma extra liksom.. there you see, ibland har mammor rätt haaha.

Men vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0