BRUUUR <3

Zup everybody! Nu är jag hemma igen..

Har haft det jätte kul, var ju som sagt i Hölö och hälsade på brorsan och hans familj.. farsan som bor rakt brevid kom också och hängde. Blev bjudna på mat och det var grymt gott! Satt och fikade och snackade, känner mig lite proffsig också eftersom jag "meckade" lite med deras dator haaha.. eller ah, det var ju bara dem som inte kunde någonting medans jag kunde lite haaha.

Syrran och jag ska även dra dit nästa vecka och umgås lite, älskar att vara där och ungarna är så jäkla söötaa! Heehe

Morsan tjataar om att jag ska tvätta fönstret i mitt rum så kanske blir att man gör det * suck *  ooorkaar inte haaha  x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0