BRUNARE HY MED KAPSLAR ?

Om ni kollar några inlägg bak så ser ni att man fick ett tips på platt mage från programmet á la Emma på 5.an så ah, nu har jag suttit här i en halvtimma och utfört den dära övningen.. det är fan jobbigt, skit jobbigt att hålla andningen bra o.s.v. Hoppas bara att det visar i något, inte för att jag tror det men förlorar ju ändå inget så ah  ;) 

Satt också på facebook och så såg jag en reklam och jag började asgarva!!
 
En reklam för kapslar som man ska käka för att få en finare färg när man solar men det är något som är fel tycker jag.. fin färg ? Dem har ju en bild på en färgad person HAHAHA! Vadå har han använt dem kapslarna då eller för att bli så brun ?!!?!  xD  ( är jag den ändå som garvar ? )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0