BOK LÄSARE ( ? )

Kluven.. Kom hem för en liten stund sen, morsan är och klipper farfars hår och färgar farmors så jag hängde med upp dit först och käkade och fikade, hjälpte till lite med några vykort som dem ville att jag skulle skriva på ( Niklas har fin skrivstil, miihi* ) sen drog jag.

Har suttit här och läst ännu ett kapitel ur boken "Om jag kunde drömma", en bok som jag fick utav älskade Lisan när jag fyllde år.. Jag har har aldrig vart någon bokmal som kan sätta mig ner och läsa bara så där om det nu inte är någon grymt bra bok men hur ofta hittar man någon sån, men det känns alltid som om att jag missar massa saker när jag sätter mig ner för att läsa haaha.

Men den här boken är verkligen bra.. ni som gillar kärlek, lite ockult ( i detta fallet vampyrer ) och bra skrivna böcker borde läsa denna. Alla som läst den har älskat den och först tyckte jag att det lät lite naivt men den är verkligen bra och jag ligger bara på kapitel 6  ;) 

Men idag då, ska ut med Carro ( som vanligt ) och känner verkligen för att festa ( fastän det inte kommer hända ) men känner även för att bara sätta mig i syrrans säng ( som blivit min läs hörna ) och läsa igenom hela boken liksom heehe.

Bestämde nu att vi drar ner på stan och käkar lite pommes haaha, hade världens sug igår på pizza.. sån där amerikansk pizza som är mega fet men nu blev det pommes sug haaha  x)  Tjooockiiiiisz!


Hörs senare  ;) 


[ Bästa böckerna ever som man läst ]

  • I Det Sista Tingens Land
  • I, Tituba
  • Witch Child 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0